حانیهحانیه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

مامان و بابای مهربون

خدایا شکرت نی نی دار شدم

1390/10/11 14:14
نویسنده : مامان جون
2,270 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی ناز و خوشکلم

 
بالاخره دعاهام جواب داد و خدا یه نی نی گذاشت تو دلم .

دارم از خوشحالی میمیرم ،نمی دونی از خوشحالی چقدر گریه کردم.

شنبه شب 30 ام مهر ماه سال 1390 فهمیدم که نی نی دار شدم و از خوشحالی 2 رکعت نماز شکر خوندم اما اون شب به بابایی نگفتم چون اون شب خسته بود و فردا ظهر بهش گفتم از خوشحالی گریه کرد ،تازه یواشکی فیلمش هم گرفتم که بعدا بهت  نشون میدم. همون موقع زنگ زدم به مامان جون و بابا جون و نمی دونی پشت تلفن واست چکار کردن از خوشحالی فقط صدای جیغشون رو پشت تلفن می فیمیدم؟؟؟؟!!!!!!! البته  باید بگم خاله شبنم قبل از همه فهمید که تو اومدی تو شکمم و از خوشحالی گریش گرفته بود و بهم میگفت داری بهم دوروغ میگی!!!!!! هه هه هه.....

خلاصه عصر رفتیم آزمایشگاه تا مطمئن بشیم و به آقا جون و خانوم جون هم بگیم و در آخر بعد از 1 ساعت استرس جواب آزمایش هم مثبت شد و من و بابا دیگه سر از پا نمی شناختیم و شب رفتیم خونه آقا جون اینا و بهشون گفتیم و اونا هم خیلی خوشحال شدن.

3 شنبه 3 آبان سال 1390 هم رفتیم بیمارستان صارم و دکتر میر فندرسکی بعد از سونوگرافی گفت ساک جای خوبی قرار گرفته و الان 5 هفته گی هستی خیلی خوشحال و شاد برگشتیم خونه و همه ی اینا رو ممنون خدا هستم.

دوست دارم مامانی   

دوست دارم عشق همیشگی من   



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آینده
20 دی 90 14:06
سلام خوشحالم که نی نی دار شدی . خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی
سارا
4 بهمن 90 20:38
خوش به حالت ایشالله همیشه شاد باشی لبت خندون باشه یه نی نی سالم دنیا بیاری برای منم دعا کن دلم من و شوهرم هم شاد کنه
مامان آرشیدا قند عسل
4 بهمن 90 23:13
سلام بهتون تبریک میگم امیدوارم بارداری خوبی داشته باشید و نی نی گلتون بسلامتی بیاد توی بغلتون مواظب خودتون و نی نی باشید راستی چرا اینهمه دیر به دیر آپ می کنید؟!
سمیرا
11 اسفند 90 23:08
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا در ضمن مبارککککککککککک باشه
يك دوست
15 فروردین 91 22:26
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
سعیده
9 خرداد 91 9:57
سلام خیلی خوشحال شدم. انشا... به سلامتی بدنیا بیاد ونی نی خوبی برات باشه. الآن دعات بیشتر از همیشه پیش خدا شنیده میشه پس واسه منم دعا کن تا شادی به خونه ما هم بیاد. منم نی نی میخوام...