حانیهحانیه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مامان و بابای مهربون

بابا این وبلاگی که واست درست کردم رو دید

1391/6/31 0:45
نویسنده : مامان جون
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز نازم

امروز آدرس این وبلاگو به بابا دادم و گفتم بره توش چون یه مطلب قشنگ توش نوشته و اونم رفت و با تعجب زیاد به من اس ام اس داد و خوشحال شده بود   

خدا میدونه بابا چقدر دوست داره عزیزم

به بابا گفتم اونم میتونه واست مطلب بزاره و خیلی خوشحال شد ،از این به بعد من تنها نیستم که واست مینویسم بلکه بابا هم هست  

فکر کنم نوشتن واسه امروز کافیه


همگی دوست داریم عزیزم 


مامان و بابا

  مامان شهناز(مادر بزرگ مادری)

     بابا بهنام(پدر بزرگ مادری)

  مامان جون(مادر بزرگ پدری)

    بابا جون(پدر بزرگ پدری) 

     اینم نی نی ناز مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رهام
29 خرداد 90 12:16
سلام رمز گاوصندوق رو به من میدی