حانیهحانیه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مامان و بابای مهربون

می خوام نی نی بیارم

1390/3/23 12:07
نویسنده : مامان جون
3,924 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نداشته ی من

الان یه هفته اس که با بابایی تصمیم گرفتیم که نی نی دار بشیم ، خیلی خوش حال هستیم و روز اول که این تصمیم رو به بابا گفتم با با رفت و یک جعبه شیرینی خرید واسه این تصمیم رویایی.هورا

ببین بابا چقدر به فکرته هنوز که به دنیا نیومدی این کارارو کرده اگه بیای تو شکمم چه کارا برات میکنه...مژه

چند روز پیش رفتم دکتر و واسه اینکه تو با سلامتی کامل بوجود بیای دکتر کلی ازمایش ازم گرفت 

بابا پیشم نبود ولی تلفنی همش احوالمو سراغ میگرفت و می گفت چکار کردی؟عینک

عصر هم رفتم دندون پزشک تا دندونام رو چک کنه البته با بابا رفتیم

من از دندون پزشک یکم میترسم اما به خاطر گل نازم رفتم

 

خیلی خوش حال بودم  نیشخند  البته مگه میشه در انتظار نی نی مثل تو بود و خوش حال نبودخیال باطل

حالا هم باید کلی دارو بخورم تا نی نی قوی بدنیا بیاد

                            دوست دارم پیشی ناز مامانی و بابایی        

                                

 

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
21 خرداد 90 17:17
حتی حس پدرومادر شدن زیباست چه برسه به پدرومادر شدن

فرشته
7 خرداد 91 14:54
نمیدونم چی بگم جز اینکه اشک توی چشمام حلقه زد. منم تصمیم دارم مامان بشم. به نظرم هیچ احساسی مقدس تر از مادر بودن نیست. به خصوص اینکه در اوج وابستگی به مامانت اونو از دست بدی که من از دست دادم. اما خدا رو شکر که یه زنم و میتونم حس زیبای مادر و فرزندی رو دوباره تجربه کنم. برای بودنش لحظه شماری میکنم.